fredag 1 april 2011

Umeå

I eftermiddag efter dagens sista föreläsning sätter jag mig på ett tåg till Umeå. Jag har packat och packat om min väska flertalet gånger och hoppas att jag verkligen har med mig allting jag kommer att behöva däruppe (långkalsonger kanske skulle packas med)
Känns lite småtrist att lämna våren bakom sig och åka upp dit där det fortfarande är snö, men jag längtar efter systeryster och lillbusan, ja, snöbollen också lite, fast han är inte riktigt lika viktig ^^

Böcker var jag och lånade på UB för att ha med mig på resan, det blev Brave new world, Farenheit 451 och Something wicked this way comes. De kommer förhoppningsvis hjälpa till att få tiden att flyta på snabbare på tåget. Jag har även laddat min laptop med de två första säsongerna av Arkiv X så jag har mycket att roa mig med.

Jag läste ut Stephen Kings's nyaste bok för ett lite tag sen Under the Dome och har planerat att göra en liten recention av den. Det har dock dröjt lite längre än planerat och jag har läst The dark half nu precis. Men min plan är att göra en liten recention av Under the dome i alla fall. Det får väl bli på tåget eller när jag kommit upp till Umeå.

1 kommentar:

  1. Alltså långkalsonger?? I April?? Du är knas, såå kallt har vi det inte. Jag kan tala om att jag inte ens äger ett par långkalsonger...fast det hade varit bra att ha i vintras när det var som kallast *S*
    Längtar tills du kommer upp =)

    SvaraRadera