torsdag 14 april 2011

Idag var planen att jag skulle upp tidigt och koncentrera mig på hemtentan. Det gick väl sådär.
Jag försov mig och vaknade samtidigt som vi skulle ha PBL-möte över nätet. Stressad upp ur sängen och på med kaffe fort som attsingen.
PBL-mötet var någorlunda produktivt, inte så jättemycket tack vare mig kanske, men jag vart med i alla fall ^^
   Sen var det ju det där med hemtentan, jag försökte skriva på det efter att jag lämnat PBL-gruppen, första frågan gick rätt så bra men sen kunde jag inte koncentrera mig mer. Tankarna gick åt alla möjliga håll utom åt det den skulle.

Så i stället för att fortsätta med tentan kom Dr.Smutz på att vi kunde ju åka en sväng, sagt och gjort.
   Vi åkte in till skopunkten för där hade jag ett presentkort, så nu har jag mig ett par nya fina vårskor att stoltsera med.
   När vi kom hem blev det inte något pluggande heller, motivationen är helt bortblåst så jag får ta och fortsätta imorgon. Det brukar fungera bättre för mig när jag påbörjar direkt på morgonen och håller på så länge jag kan. Att försöka ta tag i sådant här mitt på dagen fungerar inte för mig riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar