onsdag 27 april 2011

PBL klart!

Idag blev vi äntligen klara med PBL-arbetet och lyckades skicka in det med en hel timme till godo. Awesome!
Imorgon ska vi träffas och gå igenom vår redovisning så vi är förberedda inför examinationen på Fredag. Sen är denna kursen avslutad. Ser fram emot att få resultaten från hemtentan och VFU-rapporten så man vet om det behöver kompletteras eller inte.
Sista kursen för terminen börjar på Måndag så ingen rast och ingen ro. 

Min tatuering färdigställdes igår vilket känns fantastiskt bra. Svårt att se hur resultatet kommer bli eftersom det är svullet och gojsigt =P Men jag känner mig nöjd, det ser assnice ut! Bild kommer

Dr.Smutz och jag sa även upp lägenheten igår och idag tackade jag ja till en studentlya. Läskigt men skönt som fan.
Jag tar med med mina två kattpojkar & Dr.Smutz tar lilla kattflickan.
Sista Juli ska vi vara ute ur denna lägenheten och första augusti har jag min nya, guttans. Dr.Smutz ska renovera en stuga som han ska bo i och sen blir vi särbos, vilket känns lite sorgligt, men jag tror att det kommer bli bra.

Har just börjat läsa en novellsamling av Joe Hill, eller Joseph Hillstrom King, Stephen Kings son. Än så länge måste jag säga att jag inte känner mig särskilt imponerad, än så länge i alla fall. Första novellen kändes riktigt nice fram till slutet då den krashade totalt, de andra jag läst än så länge känns som sagt inte särskilt imponerande. Det är "skräck"-noveller men de känns platta, oinspirerade och rätt fantasilösa. Jag hoppas dock att de andra novellerna i boken är bättre. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar