lördag 3 september 2011

Igår var det "nollning"

för våra ettor. "Nollning" för att de inte blev nollade av oss ^-^ De fick leka lite lekar och sen var det fest hos en i min klass. Där var både de nya ettorna, vi i tvåan och några treor som var där. Det var mycket trevligt faktiskt.
   Jag var inte helt säker på om jag skulle gå på festen först, inte Pytte heller för både hon och jag var sega med huvudvärk. Men sen bestämde vi oss för att gå ändå. Björnen kom hem till mig, sen Pytte och sen gick vi tillsammans.
   Det var väldigt trevligt och mysigt!


Ja, i Torsdags! Efter vår föreläsning var vi på en välkomnst-"cermoni" för de som började första året. Pytte sjöng nämligen där med kören =) Hon sjöng jättefint jag blev superimponerad =D
   Efter detta gick jag & Björnen och handlade och sen hem till mig. Björnen lagade mat till mig XD
Underbart. Inte bara till mig, han använde mitt kök för att laga mat för att han inte har ett kök där han bor just nu, så det var lika mycket för sin egen skull som han gjorde mat hos mig ^-^ Han gjorde tacopaj och den blev supersmarrig! 
   På kvällen sen gick vi på bio och såg nya Conan! Den var töntig fast bra =) Jag gillade den även om det inte var en höjdarfilm! Bussen jag skulle ta hem efter bion gick inte *argh* Så jag var tvungen att vänta i 40min på en annan buss. Som tur är så höll Björnen mig sällskap i väntan på bussen.

Nu ska jag strax åka hem-hem och äntligen träffa Dr.Smutz =D Vi firade 5år i Torsdags så vi får fira lite ikväll. ^-^ Ikväll är det även Hawaii-fest, det ska bli roligt. Pytte ska passa Kira medan jag är borta. Eller, passa och passa, jag ska ju bara vara borta tills imorgon, men hon ska komma upp och kolla till honom och kela honom så han inte är så ensam när jag är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar