onsdag 28 september 2011

Wednesday

Jag lyckades ta mig till gymmet igår en vända. Det kändes rätt gött ändå och jag har lite träningsvärk idag, var lite slö och lyckades inte träna lika hårt som jag hade velat, men det var gött att göra nått i alla fall =)

Idag hade vi en gästföreläsare från Göteborgs Universitetet. Han var väldigt trevlig att lyssna på, även om jag fick en stark vilja att sätta på mig foliehatten när jag kom hem =P
   Föreläsningen handlade om sociala medier och liknande, så mycket om privatliv, integritet och informationskontroll.

Ikväll är sista kvällen som min Kira ska vara med mig ända till den 18 Oktober, så jag ska försöka kela med honom massor. Men han kommer nog få det bra hos mor & far min och jag kommer ju få sällskap av Cindy i stället ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar