måndag 19 september 2011

Måndag då ja

då skulle det ju bli en omgång med Brygghuskören, men då blev det inte.
Jag & Björnen ska göra ett grupparbete som vi ska kunna visa ett utkast för på Onsdag och han har varit i Amsterdam över helgen så vi har inte kunnat arbeta med det.
   Idag vart Björnen tillbaka i Växjö, så han kom hem till mig och meningen var att vi skulle plugga. Vi var dock båda övertrötta, han på grund utav resan och jag för att jag inte sov natten till idag, så det blev tyvärr intemycket vettigt gjort. Men det är alltid roligt att leka med Björnen ^-^ Han är definitivt en av mina bästa vänner här och jag gillar verkligen att umgås med honom, oavsett om vi gör något vettigt eller bara sitter och fular oss så är det alltid trevligt.

Saknar min Wonderboy som fasen, har tänkt massor på honom de senaste dagarna och jag önskar verkligen att jag kunde åka hem och krama på honom eller att han kunde komma hit. När jag umgås med Björnen så saknar jag Wonderboy ännu mer efteråt. De är inte så lika kanske men sättet jag känner när jag är med dem är likt, även om jag älskar Wonderboy mycket mer ^-^

Ikväll är det skräckfilm som gäller!

1 kommentar:

  1. Pussegulle dig!!!!
    Saknar dig som fan också! =(
    Det är tomt utan Caroline här. Konstigt liksom. Man tar det för givet nästan att dem man älskar skall vara nära jämt.
    Hoppas dock att jag får sprida mina vingar i framtiden så som du har gjort. Är så stolt över dig! <3

    SvaraRadera