fredag 23 september 2011

Bokmässa

Igår var jag på bokmässan i Göteborg. Vi har lite privilegier som B&I-studerande, så vi fick åka dit för 100:- på Torsdagen då bara företagsfolk har tillgång till mässan =)
   Det var en tidig morgon och en lång dag, tror Björnen ville strypa mig på vägen upp för jag var övertrött och spenderade hela resan till Göteborg med att irritera honom så mycket som möjligt =P

Bokmässan var awesome ^-^ Det var så mycket att titta på, så mycket spännande roliga saker. Speciellt runt "serie-scenen" där fanns sf-bokhandeln <3 ,alla förlag som ger ut svenska seriemagasin, Serie-bubblan och massa skoj. Dessutom en scen där serie-tecknare höll föreläsningar och tecknade. *supermys* Jag ville hänga där hela dagen nästan =P

Köpte en bok från Vertigo-förlag, de har mycket intressanta grejer och ett serie magasin ^-^
   Tyvärr hade jag inte så mycket pengar när jag var där, men Björnen köpte min lunch så jag ändå kunde shoppa lite *snäll Björn* 

Idag kommer Dr.Smutz *hurray*

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Sara skall åka på bokmässan i Göteborg imorgon. ^^
    Önskar jag kunde gå på bokmässa jag också! Kanske kan vi alla tre gå nästa år.
    Imorgon skall vi raida med guilden. O_O Kou är nervös!
    Och så har två nya karaktärer fötts i min Ganymede.värld. Yeay!
    Ser fram emot att få prata med dig igen! PUSSA MASSA!

    SvaraRadera
  2. Bokmässan var awesome! Synd dock att vi inte gick så mkt tillsammans med er. Kändes som om vi tappade bort er hela tiden, men det är svårt att gå i grupp också, eftersom alla vill till olika, olika länge osv. :)

    SvaraRadera