söndag 11 september 2011

Myshelg

I Fredags kom Dr.Smutz på besök, han hade mig sig lilla Spuni =D Jag trodde att Kira skulle bli jätteglad över att se henne igen och att de skulle kunna leka och busa lite. Men tji fick jag. De började fräsa och morra på varandra =(
   De började aldrig slåss, men det märktes att de var väldigt stela och obekväma båda två.

I Fredags när de kom så hade vi fredagsmys =P Både jag & Smutz var jättetrötta så vi satt i soffan och glodde på film hela kvällen ^-^ Dead Space: Aftermath är en fantastiskt rolig film kom vi fram till =P
   I Lördags cyklade vi in till stan och fikade med Björnen, det var väldigt trevligt. Det verkade som att Smutz och Björnen kom bra överens och jag hoppas att det kan bli lite trevliga nördspelkvällar för oss =)

Idag åkte Smutz & Spuni hem igen, Kira blev jättenöjd och gick och la sig och sov i min säng så fort de försvunnit ^-^
   Själv tvättar jag, ska diska och städa lite (förstår inte hur det kan bli så smuligt överallt när Smutz är här) Borde verkligen plugga också, men just nu orkar jag inte, får se om jag kan ta tag i det senare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar