tisdag 13 september 2011

Träning

Ja, som jag sagt innan så har jag & Pytte börjat på gym. Vi var på yoga förra veckan och ska dit denna veckan med. Jag har bestämt mig för att köra samma tränings-schema som jag körde sist jag tränade. Tre dagar i veckan med styrketräning, plus att jag lägger till minst 20minuter kondition på det. Sen yoga en dag i veckan med.
   Bägaren rann över när mina byxor idag sköt iväg knappen så att jag inte kan knäppa dem Oo Nu jävlar får det vara nog. Dags att gå ner i vikt och se till att komma i form.

Funderade på att lägga ut mått & vikt här för att låta er följa min progress, men sen funderade jag på om det verkligen skulle vara så intressant. Jag kommer dock att uppdatera när resultat börjar visa sig ;)
   Så nu är det bara att hoppas att motiviationen håller och inte latheten tar över. Idag har jag inte varit på gymmet, jag var så jäkla trött efter skolan. Men som sagt, tre dagar styrketräning i veckan och yoga på Torsdagar ^-^
   Go me

1 kommentar:

  1. Vi får se till att komma iväg på den förbaskade Afron snart också. Hoppas att inget kommer ivägen nästa gång.. :P Lovar att inte boka upp mig så mycket hela tiden! :P

    SvaraRadera