måndag 5 september 2011

Hawaii-fest

I Lördags åkte jag hem till Ronneby. Fick äntligen träffa min Dr.Smutz och pussa massor på honom ^-^
   På kvällen var det Hawaii-fest! Det var awesome. Alla var klädda efter temat, lokalen var dekorerad med palmer och grejer, vi fick smarrig buffé, de hade live-musik och öppen bar =D Öppen bar är farligt, men väldigt väldigt trevligt ;)
   Det var jätteroligt =) Tyvärr glömde jag min kamera så jag fick inga bilder från festen, men det var andra där som hade kamera med sig så förhoppningsvis kommer jag att få några bilder sen ändå ^-^

I går gick jag och Smutz mest runt och mös innan det var dags för mig att åka tillbaka till Växjö.
   Idag är det lite synd om Smutz. Han hade lämnat in farmors bil på service för att vara snäll, det gick på 2000:- Oo helt sjukt, nu är vi typ helt panka =( Sen när han kom hem så startade inte hans dator! Helt svart... så jävlar trist.
   Jag hoppas att han får igång datorn igen, för vi har verkligen inte råd att köpa en ny till honom just nu =/  Jag hoppas verkligen att farmor blir jätteglad för att bilen är servad oO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar