torsdag 29 september 2011

Bye bye kitty, Hello doggy!

Idag åkte Mrs;I & Mrs:M på bröllopsresa tillsammans med Storebror T & J =)
   Detta innebar att min älskade Kira fick åka hem till mina föräldrar för ett par veckor framöver och lilla Cindy flyttade in till mig.

Förmiddagen hade jag seminarium, det var rätt trevligt. Efteråt följde Björnen med hem på en kaffe, vilket alltid är lika trevligt.
   Dr.Smutz & Mrs:I kom strax efter lunch och överlämnade Cindy och alla hennes saker och tog med sig Kira. Det var supermys att få träffa Smutz, även om det bara var en liten stund. Att träffa Mrs:I är såklart också alltid trevligt ^-^

Under kvällen kom Pytte och hälsade på =) Vi drack kaffe, åt glass och babblade massor. Mycket, mycket trevligt.

Kira verkar trivas bra hos föräldrarna så det kommer nog fungera fint och Cindy och jag har det mysigt. Hon har sovit i soffan och vi har promenerat massa.
   Efter hennes kvällspromenad så däckade hon på en madrass på mitt golv, och hon har inte ens fått sin kvällsmat ännu =P Den får hon innan jag går och lägger mig, för Mrs:I sa att jag skulle ge det så sent som möjligt. Jag tror att vi kommer få det mysigt jag & Cindy ^-^


Soffan är mysig tycker Cindy ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar