lördag 1 oktober 2011

Andra natten med Cindy

Det går bra det här. Jättebra.
   Cindy är så otroligt snäll, lugn och lydig. Jag var såklart lite orolig att hon skulle försöka testa gränserna mer, att hon inte skulle lyda lika bra som hon gör hemma, men hon är jättesnäll =D
Igår hörde svärmor av sig, hon passar Mrs:I & Mrs:M's andra hund, Tyra. Tyra hade tydligen skällt en massa första natten och varit väldigt orolig och jobbig, så svärmor var nära att köra upp till mig och överlämna Tyra med. Hon kom dock fram till att hon skulle testa en natt till med Tyra, så jag får väl se vad svärmor säger idag när hon hör av sig =P
   Kommer jag passa en lugn pensionärshund i två veckor, eller kommer jag passa en pensionärshund och ett litet yrväder? ^-^

Igår var jag & Björnen väldigt duktiga och produktiva. Vi lyckades faktiskt ta oss till UB och sitta där tills de stängde arbetandes på vårt grupparbete. Nu stängde ju UB redan klockan 18 igår, vilket vi inte visste om, så vi önskar väl båda två egentligen att vi kunnat sitta längre.
   Men bra som tusan blir det tror jag ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar