fredag 21 oktober 2011

Moster igen XD

Igår, den 20/10 föddes min nya systerdotter Eleonora! Fick ett mms av syster yster igår när jag var på min VFU-plats, blev så glad att jag skuttade runt resten av dagen ^-^ Syster gick över tiden 7dagar så Mini var tydligen väldigt bekväm där i magen! Syster ysters man fyller år idag så Mini planerade ganska bra ändå så att hon kom dagen innan ^-^

Nu är jag klar med min VFU, jag har haft det jättemysigt, besöket på Nättraby-filialen var jätterolig och att få stå i infodisken var med supernice =D
   Denna veckan har jag bott i Liatorp hos Dr.Smutz hemma hos hans bror & broderns fru. Mrs:I & Mrs:M kom hem från bröllopsresan i Måndags så då flyttade jag hit så de kunde få tillbaka sin lägenhet. Hundarna var jätteglada över att deras mammor kommit hem igen och tjejerna var glada över att hundarna hade haft det så bra ^-^

Idag flyttar jag hem till föräldrarna (jävla flyttande på mig) för imorgonbitti åker de till Umeå för att kela med Inara & Eleonora =D Önskar att jag med kunde följa med =(
   Min Kira har ju bott hos föräldrarna under hela tiden som jag haft hundarna så jag bor hos föräldrarna med min kisse över helgen innan jag åker tillbaka till Växjö. Svärmor ska flytta på lördag så jag ska dit och hjälpa till och så hoppas jag att jag hinner ta en fika med Wonderboy så att jag får krama lite på honom innan jag åker tillbaka till Växjö ^-^

2 kommentarer:

  1. Du är hjärtligt välkommen min vän! *^_^*

    Jag får inte använda min livejournal-länk här. Din sida är dum! =P

    /Nihmo

    SvaraRadera
  2. Alltså varje gång jag läser titeln så läser jag monster igen inte moster igen *S*

    SvaraRadera