fredag 14 oktober 2011

Äntligen Fredag

Fast jag har en fråga kvar att skriva på min hemtenta, så jag får inte ta helg riktigt än. Å andra sidan ska tentan inte vara inlämnad fören klockan 17 idag, så jag känner att jag kan ta en mysmorgon utan dåligt samvete.
   igår var Dr.Smutz här och vi åt pizza (vardagslyx ^-^) och tittade på Freddy Vs Jason. Blev jättesugen på att se om alla Fredagen den 13:de filmerna, var så länge sedan jag såg dom.

Var hos föräldrarna häromdagen med och åt middag. Fick äntligen träffa in lilla Kira igen, han var visst inte så glad på mig för det första han gjorde i princip var att bita och klösa mig =P
   Han verkar dock trivas väldigt bra hos föräldrarna, massor med plats för honom att springa omkring på, pappa skämmer bort honom med massa kattgodis och skinka varje dag och de busar massor med honom ^-^ Det är så jag får dåligt samvete över att tvinga in honom i min pyttelilla lägenhet igen, han hade nog gillat att få bli utekatt och bo kvar hos föräldrarna...

Min nyaste systerdotter var beräknad att nedkomma  igår, men än så länge har det inte hänt någonting. Blir nervös varje gång jag inte ser systeryster på msn och frågar henne hur det är med magen varje dag XD Spännande nu ju!
   Hatar att vi bor så långt ifrån varandra, jag hade verkligen velat vara en större del av min systers och mina systerdöttrars liv. Jag får helt enkelt hoppas på att när jag väl pluggat klart och fått ett arbete så kommer jag kunna hälsa på oftare, för nu har jag inte ens råd att åka upp en gång om året =/

I think the coffee's done....I love it when the coffee's done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar