måndag 24 oktober 2011

Hemma i Växjö

Flytten med svärmor i Lördags tog hela dagen, så på kvällen la jag & Smutz oss i soffan och tittade på de sista avsnitten av Archer innan vi total däckade ^-^
   I går hade Smutz planer hela eftermiddagen och kvällen, och jag hade massa att städa hemma efter att ha varit hundvakt. Redan efter frukost laddade vi in oss och katten i bilen och körde iväg mot Växjö. Smutz hjälpte mig in med grejerna och sen körde han igen, tråkigt att han inte stannade lite i alla fall, men han hade lite bråttom då han hade bestämt med vännerna att spela Warhammer ^-^

Det är jätteskönt att vara hemma igen i sin egna lilla vrå med min fina lilla katt!
   Katten verkar dock inte jätteglad över att vara hemma, hela eftermiddagen igår låg han under sängen och ville inte komma ut =P Hos föräldrarna har han ju haft massor med plats att röra sig på, en kamin att värma sig vid och en snäll pappa som busat massor med honom och skämt bort honom med godis. Här är det ganska litet, inte så varm, en CeeKay som inte skämmer bort med massa godis (han får såklart godis, men inte lika mycket som han fick av pappa ;)), men han får å andra sidan massor med kel och kärlek ^-^
   Jag får helt enkelt hoppas att han tillslut bestämmer sig för att det nog ändå är bäst att vara här med mig.

Det enda jag har att klaga och gnälla på över att jag är tillbaka i Växjö igen är att jag inte hann träffa min Wonderboy. Fan, känns som en evighet sen vi ens pratade =/
   Aja, jag får se om jag kan haffa honom på Skype en kväll när han spelar och prata lite i alla fall ^-^

Nu ska jag färdigställa min VFU-rapport och sen ska jag hem på lunch hos Godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar