onsdag 12 oktober 2011

Hundar, hemtenta & hem

I Måndags, efter att ha spenderat hela dagen, 8-14:30, med min PBL-grupp arbetandes med vårt grupparbete så kom Dr.Smutz upp och hämtade mig och hundarna.
   Jag behöver inte vara i skolan mer denna veckan för vi har hemtenta, och den kan jag ju plugga till var som helst. Så nu bor jag i Mrs:I & Mrs:M's lägenhet med deras hundar ^-^ Här stannar jag tills Mrs:I & Mrs:M kommer hem på Måndag.

På Måndag börjar även min VFU på stadsbibblan i Karlskrona =) Under den veckan bor jag hos Smutz ute i Liatorp. Ville bo inne i stan så att jag lättare hade kunnat träffa Wonderboy och min lilla kissemiss, men då har jag inget sätt att ta mig till VFU'n för jag har inte råd med bussen =P
   Så på Liatorp får det bli för då kan jag åka med Smutz när han kör till jobbet.

Jag har även kommit fram till att om man flera dagar i sträck inte gör i princip något annat än att läsa kurslitteratur blir man jäkligt konstig i huvudet.
   Hoppas på att hemtentan inte är för mördande och att jag har ett tillräckligt hum om litteraturen för att enkelt kunna navigera runt mig i texterna.

Ikväll blir det middag hos föräldrarna och megacuddle session med min lilla Kira XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar