tisdag 30 augusti 2011

Första föreläsningen

med professor Hansson ^-^
   Jag gillar hans föreläsningar, de är alltid intressanta och han brukar alltid vara så engagerad i sina föreläsningar.

Efter lunch gick jag, Pytte, Godis & Nath till gymmet och skrev in oss. Eller, jag & Pytte skrev in oss, Nath och Godis har inte råd just nu, men ska kanske skriva in sig senare =)
   Ser jättemycket fram emot att gå på första träningen med Pytte. Får se om hon har tid imorgon annars får vi ta det på Torsdag ^-^ Pytte har lite fler after school activities än vad jag har, så får se när hon har tid!

Idag lyckades jag glömma min mobil på en toalett i skolan. Som tur är för mig så hittade en underbar liten människa den som försökte ringa både min pappa & mamma för att berätta att hon funnit telefonen. Jag lånade Pyttes mobil och ringde min egen så jag fick tillbaka den =D
   Tack igen finaste människa för att du tog hand om min mobil!!

1 kommentar:

  1. Måste varit superskönt för dig att du fick tillbaka mobilen så fort. :) Jag får alltid sån panik när jag glömmer sådana saker. :S

    sv. Jag gymmar gärna med dig imon, beroende på hur jag mår. jag hade både huvudvärk och feber idag igen, men tror mest det berodde på trötthet och 5 timmar på novischmässan. jag ska satsa på tidig kväll idag och hoppas jag är fit for fight imon ;) puss på dig.

    SvaraRadera