lördag 20 augusti 2011

Denna veckan

har jag & Smutz varit hos svärfar. Smutz kom upp förra Fredagen och på Lördagen packade vi in Kira i bilen och åkte hem till svärfar. Det har varit en lugn vecka och jag har fått möjlighet att träffa Wonderboy två gånger *yay*
   I Torsdags fyllde jag år, så då var vi hos föräldrarna på middag. Underbart gott grillat ^-^ Jag fick förståss lite fina presenter också. En Soda Stream av Dr.Smutz, en munkjacka och en minijordglob av föräldrarna, sängklader och handduk av syster yster med familj och fyra kaffemuggar av lillebror, och lite cash med. Pengarna hade jag tänkt stoppa i spargrisen med en gång (sparar till en iPad2) men så blev det ju inte.
   Igår var jag, Smutz, Mrs:I och svärmor ute och åt lunch på Thaibuffé och då betalade jag för alla =P
Fast jag kommer få igen de pengarna så jag får stoppa dem i spargrisen då istället ^-^

Igår hade jag ett litet inflyttnings/födelsedags fest här i Växjö. Det blev riktigt lyckad, jag hade en jättebra kväll. Dessutom så är mina vänner helt underbara! Godis, Hallon och Nath gick ihop och överraskade mig med en Morotskaka som Godis bakat, ett jättefint kakfat och massa smarrig choklad =D
   Jag hade verkligen inte förväntat mig någonting sådant så jag blev riktigt glad! De är så fina mina vänner ^-^

Nu har Smutz åkt hem, så jag ska ta och spela lite portals *kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar