tisdag 23 augusti 2011

Idag

stack jag och Pytte in till stan. Halvvägs in till centrum smsade Hallontoppen och ville följa med =) Så vi tre promenerade in till Växjö. Pytte skulle till Musik Centralen (tror jag det var) och hämta ut ett case till sitt keyboardpiano och sen gick vi till bibblan.
   Jag lånade en bok som Pytte tipsade om så den hoppas jag är braig! När vi var klara på stan, efter lite glass, så gick vi hem till Pytte och pustade en stund. Eftersom vi var hungriga bestämde vi oss för att gå till Subways och käka. Vi smsade Godis och Nath så de följde också med och sen gick vi hem till mig och åt våra smarriga smörgåsar och kelade med min lilla Kira.
   Nu har precis tjejerna gått hem och jag sitter här ensam med katten =)  Allt som allt en väldigt trevlig dag måste jag säga.

Nu väntar jag på att Dr.Smutz ska komma hem från jobbet och ringa för att berätta om sin dag =) Han har två jobb för tillfället för att slippa stämpla så det ska bli intressant att höra hur det har gått. Jag hade aldrig pallat att ha två jobb. Han är så duktig min prins ^-^

2 kommentarer:

  1. Det var en supertrevlig dag Carro! :D väldigt trevligt att spendera tid med dig. Make me feel good. ^^
    Men måste påpeka (som den lilla nörd jag är) att mitt piano är ett digitalpiano och ingen keyboard. Skillnaden är väl inte jättestor, men det finns ändå en skillnad. Keyboard har massa effekter och digitalpianon försöker efterlikna ett riktigt piano i den mån det nu går. :) / KRAM

    SvaraRadera
  2. Aha, då viker jag mig och lovar att skriva digitalpiano nästa gång =)

    SvaraRadera