fredag 12 augusti 2011

Helg igen

vilket betyder att Dr.Smutz kommer hit *yay*

Idag ska jag även bjuda Pytte och Godis på middag... då slog det mig att denna månaden är jag yberpank och har därmed i princip inga matvaror *suck* Så idag ska jag se om jag kan köpa något för att kunna laga en billig, men smarrig middag till oss =) Det kommer nog gå bra, och framförallt kommer det att vara kalasmysigt att få bjuda flickorna på middag ^-^
   Godis har bjudit mig på hemlagad lunch ett par gånger så det ska bli trevligt att bjuda igen.

Jag hade väldigt gärna åkt hem-hem ett par dagar. Saknar Wonderboy något galet. Tyvärr är det inte lätt att ta sig 8mil enkel resa med en katt som hatar bil & buss =/
   Kan ju inte direkt lämna kissemissen ensam hemma heller. Godis har i alla fall lovat att titta till honom på kvällen nästa vecka då jag ska hem till föräldrarna en sväng. Jag fyller år så de ska bjuda på middag, jag blir bara borta 24timmar, så då räcker det med att någon kommer hem och kelar om Kira ordentligt och ser till att han har mat och vatten medan jag är borta. Tyvärr kommer jag inte hinna träffa Wonderboy då, om han inte kan ses på Fredag förmiddag förstås *hmmm*

Såg hela första säsongen av Game of Thrones.... Underbara serie, me like, me like
Nu måste man dock vänta hur länge som helst på säsong 2 =( me no like

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar