torsdag 4 augusti 2011

Nu så...

har man kommit till ro rätt bra här. Alla lådor är uppackade, här är möblerat och fixat, det enda jag har kvar är att sätt upp gardiner och kanske lite mer saker på väggarna :)
   Jag trivs väldigt bra än så länge, det känns hemma här, nästan som om jag hade bott här förut. Väldigt bra energier i lägenheten!
   Jag har även hittat både soprum och tvättstuga nu så jag kan både tvätta mina kläder och slänga mitt skräp, vilket känns som att det skulle kunna vara en rätt bra sak ^-^

Igår på förmiddagen var jag och hälsade på hemma hos en av mina klasskamrater, det var roligt att få se en annan slags studentlägenhet som jag inte sett innan. Gillar min bättre än planlösningen på den :P
   Efter det tog jag mig en promenad till Willys, det var inte alls långt att gå dit, men jag saknade verkligen min cykel när jag skulle hem igen för jag handlade på mig en hel del... Sen hände det bästa på hela dagen. Pytteälgen kom och hälsade på när hon hade jobbat klart! ^-^ Det var supermysigt! Vi drack kaffe och pratade en stund, sen gick vi till Ica och köpte glass och hem till mig igen för att prata ännu mera. Hon kom inte härifrån fören vid 22 igår, vi hade verkligen saknat varandra och det var jätteskönt och mysigt att få sitta och bara prata en massa =)

Idag ska jag testa ett mmorpg som jag hittat som var gratis att spela, vi får väl se om det är någon hit!

3 kommentarer:

  1. Yay vad bra det låter :) Hoppas du kan få upp din cykel med, den vore kanske bra att ha i Växjö=)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har fått punktering på framdäcket och bakdäcket är jätteslitet så de behöver bytas båda två, ska försöka fixa det sen ska den hit!

    SvaraRadera
  3. Åh, det väldigt myyysigt och helt klart bäst denna veckan att komma hem till dig och prata om sommarens bravader i onsdags! :D
    KRAM <3

    SvaraRadera