måndag 29 augusti 2011

I helgen

har det hänt en del ^-^
I fredags var det "back to school party" hos en klasskamrat. Jag var där med Pytte, Godis, Hallontoppen och Nath. Det blev mycket bitande och kramande och skrattande på festen och när övriga festdeltagare skulle ut och fortstätta festa på puben så gick vi hem till mig ^-^
   Godis & Hallontoppen gick hem efter att ha fått i sig lite macaroner, Pytte och Nath stannade till halv sex på morgonen. Vi pratade massor om allt möjligt, försökte få Pytte att titta på Evil Dead  =P
Happy drunk party people ;-)

Lördagen var jag bakis, dock framförallt trött som en gnu för jag sov bara till nio på morgonen. Strax innan lunch kom Mrs:I & Mrs:M. De skulle leta efter lite kläder att ha med på sin bröllopsresa så de passade på att hälsa på =) Trots min enorma trötthet och bakfylla så följde jag med dem ut på stan för att shoppa. Det var jätteroligt att ha dem här och jag var lite ledsen när de var tvungna att åka hem igen.
   Efter de åkt gick jag dock direkt hem till Pytte för hon skulle ha kalas ^-^ Då fick jag dessutom träffa Björnen för första gången sen i våras vilket var supermys och Pytte hade bakat smarrig tårta =D
   Jag var som sagt ybertrött så jag gick hem tidigt och sov ^^

Söndag spenderade jag i pyjamas hela dagen ^-^
   Tvättade och städade gjorde jag ändå.

Idag började skolan igen =)
   Det var en bra och mysig dag. Jag & Björnen träffades innan föreläsningen och drack kaffe ihop. Efter föreläsningen gick jag, Pytte & Godis till Ica för att handla mat och när vi skulle hem igen så vräkte det verkligen ner! Vi var helt genomblöta när vi kom hem =P

Nu ska jag göra sallad ^-^ *nomnom*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar