söndag 7 augusti 2011

weekend

I helgen har Dr.Smutz varit uppe och hälsat på och övernattat =D Föräldrarna och lillebror dök också upp i går och hade med sig farmors cykel som jag fick lov att överta. Hurra för en cykel att kunna åka till stan med ^-^
   Under Lördagen åkte vi in till Växjö och promenerade runt lite på Karl-Oscar dagarna, passade på att kolla läget på Hälges håla och åt god buffé på Royal Thai.

Efter att föräldrarna och lillebror åkt hem så gick jag & Smutz till Ica och köpte lite snask och sen tittade vi på film resten av kvällen, väldigt mysigt. Tyvärr fick vi inte plats i min säng båda två så Smutz fick sova på en madrass på golvet, men det var väldigt mysigt att bara ha honom där =)
   Nästa helg får vi se om Smutz kommer upp igen eller om jag åker ner. Det är hundutställning hemma så jag funderade lite på att gå på den. Jag är sugen på att skaffa hund och vart är bättre att få se en massa olika raser om inte på en utställning? Men det beror på om jag har råd att ta bussen hem, annars får Smutz köra till mig så får jag bjuda honom på någon smaskig middag istället =)

Nu ska jag titta på Noroi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar