fredag 15 juli 2011

Tråkigt

Idag har jag tråkigt. Vädret är kyligt och regntugnt, Dr.Smutz stannar kvar på jobbet för att chefen bjuder på Exotisk planka till lunch. Jag har suttit och degat heela förmiddagen. Borde verkligen ha pluggat, men jag pallar inte. orkar inte ta tag i någonting just nu *blärk*
   Smutz ska till sin bror idag med och fortsätta att arbeta på stugan, de hoppas på att få färdigt avloppsdragningen idag. Jag hade velat åka ut dit och hjälpa till,men samtidigt vet jag inte vad jag skulle kunna hjälpa till med och Dr.Smutz måste dessutom i så fall åka världens omväg efter jobbet för att hämta mig.
   Funderar lite på om jag kanske ska cykla in till stan och se om Wonderboy har lust att bjuda på kaffe. Fast då var det ju vädret igen, kyligt och det ser ut att kunna bli regn när som helst, inte så jättekul att cykla i det kanske. Argh, gnällig jag är idag =P

1 kommentar:

  1. Ibland får man ha lite gnälliga dagar, det är faktiskt okej. :P
    Men det var riktigt kallt under torsdag och fredag förra veckan. Riktigt kyligt o regnigt. Blurk. :P

    SvaraRadera