onsdag 13 juli 2011

Nu har syster yster med familj åkt norröver igen. Kommer sakna dem massa massa. Det dröjer alltid så länge mellan gångerna vi ses eftersom vi bor så långt isär. Jag har nästan aldrig råd att åka upp dit och hälsa på eftersom jag bara har CSN och det är dyrt att ta sig till Umeå. Syster har ju sin familj så hon kan inte heller komma ner och hälsa på mig när som helst, dyrt att åka hela familjen ^-^
   Jag hoppas att jag kan åka upp någon gång i höst eller över jul eller så. Mini föds runt Oktober och det hade varit roligt att få komma upp och träffa det lilla livet. Vi får se hur det ser ut när hösten börjar komma.

Idag har jag försökt plugga på mina sommarkurser, vilket inte gått kalas, kräks på det nästan =P Men bara 2,5vecka tills jag flyttar *yay*
   Dr.Smutz har börjat gräva utanför sin stuga för att förhoppningsvis kunna dra in avlopp tills på Fredag, så nu är det på gång allting =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar