tisdag 19 juli 2011

Husvakt

Idag åkte föräldrarna iväg på lite husbilssemester för att bland annat hjälpa till lite hos farfar och träffa farmor.
   Jag och Dr.Smutz packade in oss och katterna i bilen och åkte till föräldrarnas hus. Katterna tyckte att det var lite jobbigt att bli flyttade till ett nytt ställe igen, men de verkar vänja sig rätt fort ^-^
   Nice att ha internet när man vill och få rå om oss helt själva i nästan en vecka! Dr.Smutz kämpar med att få ihop sin dator, han tog med sig den för han saknade den så mycket nu. Tyvärr så glömde han internetsladden och han har inte trådlöst i sin stationära så han är lite grinig över det och sen var batterierna slut i hans tangentbord så nu vänder han upp och ner på huset för att se om föräldrarna har några någonstans =P

Jag har köpt lite smarrig glass och ett par cider så jag ska sätta mig och mysa i föräldrarnas soffa nu ^-^

3 kommentarer:

  1. Batterier finns i en plastlåda i ena garderoben i hallen, den närmst kaminen tror jag det var ( vi var där och rotade efter batterier till Babywatchen)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Då får ni lite lugn och ro en vecka. Sen är det väl nästan dags för den slutgiltliga flytten till campus? Inte långt kvar nu i alla fall! *läääängtar massor!!!* :D

    SvaraRadera
  3. Jag längtar oxå massa tills jag flyttar till campus =D
    Saknar dig massor Pytte!!
    Saknar alla mina fina massor ^-^

    SvaraRadera