onsdag 29 juni 2011

Sommar

Idag är det sommar på riktigt =D
Jag har suttit ute sen 8:30 och det är varmt och soligt, helt underbart! Katterna njuter i fulla drag av att få vara ute och springa på tomten och jaga insekter. Tja, alla utom Kira i alla fall, för han vågar inte gå ut ^-^Han nöjer sig med att jaga flugor inomhus istället.

Igår tillverkade Dr.Smutz ett insektsnät att sätta i fönstret i sovrummet så att vi kunde ha fönstret öppet under natten. Helt underbart då övervåningen är otroligt varm och kvav annars om kvällarna.
   Vi är dessutom helt klara med lägenheten, helt tömd och städad! Besiktningen är idag eller imorgon, vi kommer inte ihåg vilket så vi ska ringa dem så snart de öppnar och kontrollera ^^

Pluggandet går rätt så bra. Fick 100% på senaste testet i mytologi, vilket känns awesome, fantasy kursen tror jag går bra med. Läser så mycket jag hinner och hoppas på att kunna skriva både en bra hemtenta och ett bra paper.
   Så fort min lilla dator är fulladdad igen ska jag sätta mig i gräset och fortsätta plugga, under tiden den laddar får jag nöja mig med att sitta i dörröppningen ^^

Idag ska jag även hem till Wonderboy och fika *yay* Han har varit iväg i Borås över midsommar och tog psychic med sig hem =) Det var länge sen jag träffade henne med så det ska bli jätteroligt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas sommaren håller i sig tills vi kommer ner =)

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag med att den gör ^-^
    Så vi har det soligt och mys

    SvaraRadera