måndag 13 juni 2011

Att det ska vara så svårt att sova

Jag älskar citatet "Sleep, those little pices of death, how I loath them" tror det är Edgar Alan Poe som sa det. Men för mig är det tvärt om, sleep those litle pices of death, how I love them.
Tyvärr har det undsluppit mig de senaste veckorna. Haft svårt att somna, har vaknat massa under natten. Känner mig stressad, rastlös och lite angstig.

Pluggandet verkar gå rätt bra i alla fall, det är intressant så jag läser på. Hoppas verkligen att vi får reda på resultatet av sista kursen vi läste på programmet. Hade varit väldigt skönt att få veta om man behöver komplettera något.

Dr.Smutz pratade med de som ska flytta in i vår lägenhet när vi flyttar och de var tydligen intresserad av att flytta in redan i Juli, det hade ju varit kalas att slippa en hel månads hyra. Så nu stressar jag massa för att vi ska hinna packa allting och förhoppningsvis kunna flytta sista Juni i stället för sista Juli. Problemet är vart vi ska göra hän allting som ska förvaras. Jag kan ju inte flytta till min lght fören 1/8 och renoveringen av Smutz stuga har inte påbörjats ännu. Vilket innebär då att vi i så fall måste förvara ALLT både det som ska förvaras och det som ska med mig och Smutz när vi flyttar...
hugaliga.
Jaja, det kommer säkert gå fint det här med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar