torsdag 16 juni 2011

flytt, sömnlöshet & plugg

Jag tror att jag sa att vi ska flytta en månad innan planerat? De som ska ha vår lght efter oss erbjöd sig att ta hyran i Juli om de kunde flytta in tidigare, så vi stressar på för att försöka komma ut före tidsplaneringen.
   Vi får försöka knöla in allting på svärfars övervåning, där vi kommer att få bo i en månad nu fram till min "riktiga" flytt. Vi ska försöka flytta så fort vi bara kan, tömma hela lghten, för om vi hinner det nu fort som attans så kan vi åka till Mattis & rövarna över midsommar och ändå har tid att städa lghten innan besiktningen =)

Men det är stressigt som sagt, Smutz jobbar förmiddagar och är inte hemma fören strax efter lunch, så fram till lunch ungefär försöker jag plugga så mycket jag kan. Sen hela eftermiddagen så packar vi och kör lass till svärfar. Katterna känner sig helt förvirrade och springer runt våra ben och skriker, föräldrarna vill att vi ska bort och klippa deras häck så fort som möjligt innan den skymmer sikten för trafiken, jag har hur mycket böcker som helt att läsa på mina sommarkurser, vi har så mycket saker att jag nästan tvivlar att vi ska hinna till den siste.
   WoW har jag inte spelat länge, hinner inte med, ska frysa kontot igen för svärfar har inte internet Oo Vadå stenåldern!? Jag får skaffa mig en kontant-dongel, för jag behöver ju internet för att kunna plugga.
   Men blir vi bara klara nu, om vi bara stressar ett litet tag till och jag struntar i att jag inte kan sova mer än någon timme varje natt, så kommer vi att kunna slappna av hela Juli sen i alla fall =D Det ser jag fram emot som fan ^-^
Hoppas jag kan fika med Wonderboy snart också. Saknar honom, känns som en evighet sen vi sågs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar