tisdag 21 juni 2011

tråkig sommar

Inget höjdar väder direkt. Jag vill ju ha varm och solig sommar, så jag kan sitta ute och läsa eller åka och bada. Istället så bara blåser det och regnar. Jaja, helt dåligt är ju inte det heller för då kan jag sitta inne och läsa med katterna ^-^

Igår var en bra dag. Var hemma hos Wonderboy och fikade och hade det supermysigt! Jag älskar honom så mycket och hoppas att vi kommer kunna göra massa roligt i sommar, min finaste vän =)
   Lillasyster Smutz kom och höll oss sällskap igår kväll med en stund. Riktigt mysigt, önskar att jag och Smutz kunde bo med henne och hennes fru ^-^
Vi letade till och med lite efter ett hus att hyra ihop, lite på allvar lite på skoj. Kommer förmodligen aldrig bli någonting med det, men oj vad roligt det hade varit =)

1 kommentar:

  1. Visst är det lustigt med vädret?! Det var ju helt otroligt fint väder med sol och värme när vi fortfarande satt inlåsta i skolan och tvingades läsa, skriva tentor och pbl-rapporter - vart försvann det vädret?
    Men jag får nog ändå säga att när man cyklar omkring så mycket så är det skönt när det inte är för varmt ;)

    Tack för finaste kommentaren på bloggen. Saknar dig skitmycket och hoppas att vi snart få ses! :D
    kramar
    Lisa

    SvaraRadera