torsdag 16 juni 2011

full fart

Idag har vi kört två lass till tippen och två lass till svärfar. Känns som att vi har hur mycket som helst kvar dock. Stackars katterna har varit helt förvirrade, möbler försvinner och husse & matte springer runt som yra höns ^-^

Nu ikväll bjöd Smutz storebror & hans fru oss hem till dem för att grilla lite. Det var mycket trevligt.
   Imorgon, fredag, ska Smutz lillasyster & fru hem till svärfar för att bo där till på Onsdag, då ska de hjälpa oss att flytta grejer och möblera om i svärfars garderober så vi får plats med allt vårt =)

Finaste mamsi smsade idag med och erbjöd mig att få låna hennes dongel, hon hade tid kvar på den till slutet av juli och hade läst här att jag behövde internet hos svärfar ^-^ Då blev jag riktigt glad.
   Plugga har jag tyvärr inte hunnit ,ed idag men hoppas på att hinna läsa mycket i helgen.  Nu ska jag försöka sova, helt slut i hela kroppen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar