måndag 30 maj 2011

Färdig

Nu är äntligen alla rapporter inlämnade! Klarade av det med en hel timme till godo dessutom =) Skönt som fan!
Nu tillkommer ju två seminarie examinationer denna veckan med innan jag är helt klar. Känns dock som att hjärnan tog total semester direkt när rapporterna var inlämnade så vi får se hur det kommer att gå på examineringarna =P

Var på bibblan idag en runda med och hämtade ut så många utav sommarkurs böckerna jag kunde. blev en liten hög på 8böcker och det är ändå inte alla. Men de ser intressanta ut så jag hoppas att sommarkurserna kommer gå fint.

Hade varit väldigt trevligt om vi kunde påbörja renoveringen av Dr.Smutz stuga med så snart som möjligt. Jag börjar känna mig lätt stressad. Bara två månader kvar till flytten ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar