tisdag 24 maj 2011

Kunskapsorganisation och skit

Har suttit och svurit i stor sett hela dagen över uppgifterna till den här delkursen. Jag tror inte att de egentligen är så jättesvåra uppgifter, men jag har fan varit helt jävlar okapabel att tänka de sista dagarna.
   Har gjort min databas och känner mig nöjd, har gjort min labbrapport och den är väl okej. Har läst alla artiklar och funderade på att påbörja forum analysen. Sen kom jag på att jag har verkligen inte den blekaste aning om hur jag ska göra den här jävlar analysen, så jag la den på is och tänkte, jag gör wikin så länge. Wikin har många i klassen gjort och har sagt att den var rätt lätt så den kan jag  väl få överstökad tänkte jag. gör ett account p åsidan och loggar in....
WTF? fattar ingenting. Gör första sidan och kommer inte vidare *suck*
   Taxonomiuppgiften har jag inte heller gjort ännu.

Känner mig mer och mer stressad hela tiden. Pust, frust, suck....

1 kommentar:

  1. Aw. Stackars liten. Det är inte helt lätt med uppgifterna och jag kan hålla med om att även jag verkar vara okapabel att tänka klart. Känns som om all tenta-inspiration svävar upp i taket så fort jag sätter mig med en uppgift. Bävar för taxonomin, forumanalysen ska ju ändå inte vara mer än 2 sidor ;)

    SvaraRadera