tisdag 10 maj 2011

X-files

Jag har gått och blivit helt X-Files tokig. Sitter och ser om hela serien från början och är inne på säsong 4.
Ah, denna härliga nostalgi, jag älskar verkligen den serien ^-^


Känner att jag har varit väldigt slarvig med blogg uppdateringarna, det måste jag ju skärpa till mig med.
 Fick reda på resultatet av hemtentan idag. Aced it! XD Glad som fan blev jag, så klart och firade med att äta massa glass, så nu har jag lite ont i magen =P

Vi har äntligen hittat en kompis som är villig att testa ta emot vår kissande kissemiss ett tag. Han ska flytta till egen lägenhet snart och sa att han kunde tänka sig att ta katten för att se om han kanske trivs bättre där. Jag hoppas verkligen på det. Min älskade lille misse kan ju inte trivas här eftersom han kissar lite överallt. Nu senast på golvet precis vid min byrå så att träet har sugit åt sig kisset... den luktar inte direkt tårta just nu så att säga =P

Imorgon blir det en liten resa till Ikea för att köpa golv till Dr.Smutz stuga som vi ska renovera =) Det ska bli nice. Sen måste jag ju få tummen ur och plugga lite imorgon med. Har rätt många sidor att läsa till Fredag, men boken är ganska trevlig, även om det är drygt som sjutton att läsa på en datorskärm, så det ska nog gå finemang ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar