fredag 20 maj 2011

Klubbfestival

Igår satt jag hemma och pluggade från tidig morgon till...typ lunch =P
Sen kollade jag på Arkiv-X en stund innan jag tog Dr.Smutz under armen och körde till Växjö =)
 I Växjö vart det nämligen Klubb-festival igår. Så jag & Smutz körde till campus, mötte upp Godis & Hallontopp och promenerade bort till Tuvanängen. Väl där fann vi Björnen och lite andra söta klasskamrater som vi satte oss hos och tittade på en ganska värdelös trollkarl, men han fick ett bord att flyga och det var lite awesome ;-)

Smutz tyckte att det var väldigt roligt att träffa lite av mina nya vänner, han var dock lite ledsen att musiken hade varit så hög att man inte riktigt kunde prata med varandra. Smutz påpekade att den där Björnen var ju inte alls så konstig som han hade föreställt sig när jag pratat om honom =P
Smutz undrade förvisso också om det finns någon diagnos för människor som liksom känner ett tvång att hela tiden irritera folk... han tyckte att jag var lite irriterande och misstänkte att Björnen förmodligen också fann mig lite irriterande eftersom jag försökte stoppa gräs i hals öl några gånger ^-^

Idag är jag trött som fan, trots att jag inte ens drack igår. Tur att seminariet är rätt kort idag och imorgon ska jag på möhippa =D
Fun fun.

2 kommentarer:

  1. hahhahaha. det finns nog ingen diagnos för dig, du är nog lite crazy helt enkelt ;)
    But i like you anyway. <3

    SvaraRadera
  2. Haha ^-^
    Det är bra det Lisa

    SvaraRadera