lördag 28 maj 2011

Avslutningsfesten-efteråt

I Torsdags hade vi som sagt avslutningsfest med B&I-programmet. Det var en fantastiskt lyckad kväll måste jag säga, hade väldigt roligt ^-^

Åkte in till Växjö vid tolv, vilket innebär att jag var framme vid två. Promenerade hem till Pytte och kramades lite med henne. Vi gick till Ica och köpte smarrigt kött att grilla och sen åkte vi in till stan. På Bussen till stan mötte vi en av flickorna och väl inne i stan mötte vi upp en till.
Efter en runda till systemet parkerade vi våra rumpor på gräsplätten utanför huset där festen skulle hålla till. Vädret var inte supernice, men det gick bra att sitta ute ganska länge ändå ^-^
Gräsplätten fylldes med klasskamrater, Björnar, Godis och sockertoppar och grillningen var mycket lyckad. När festen väl flyttade in blev den högljuddare, mer berusad och väldigt skrattig.
Helt klart en fantastiskt lyckad kväll!

Att sova hos Pytte var mysigt och vi åt frukost tillsammans innan hon följde mig till bussen så jag kunde åka hem igen.

Idag sitter och jag och svär över Taxonomi-uppgiften som ska vara inlämnad på Måndag. Den ska ligga på 7-10 sidor och jag har ingen aning om hur jag ska få ihop så mycket. *suck, pust, frust*

Aja, det löser sig alltid ^-^

Ha en gosig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar