onsdag 11 maj 2011

Nehepp

Det bidde inget Ikea idag. Så tråkigt, inte för att det är direkt roligt att åka dit ändå när man inte har några pengar ;-)
Istället har jag suttit hemma och försökt att läsa boken till vår Taxonomiuppgift, försökt skriva lite på labbrapporten, funderat över hur en analys av ett forum egentligen ska gå till och stressat över att jag har massvis med skolarbeten att göra och det enda det känns som jag gör är... typ stressar över att det är mycket att göra =P

Tog en pause och åkte med Dr.Smutz för att inspektera vart han ska på anställningsintervju imorgon. Han var lite nervös över att han inte skulle hitta, men det visade sig var ganska enkelt så det ska nog gå bra. Så håll tummarna för honom imorgon!

Nu precis har jag klippt Dr.Smutz, halvvägs igenom så tappar jag dock trimmern i golvet så att den går i två delar Oo
Lite panik där en stund, men jag lyckades sätta ihop den igen så jag kunde klippa klart. Så nu har han en fin mohikan när han ska iväg och spela (säger man så?) Airsoft i skogen. Han ser ut som värsta militären när han drar på sig Airsoftkläderna. Tur att de inte kan få värre skador än blåmärken av de där kulorna.

jahapp, då ska vi se om jag lyckas läsa något mer i den där jäkla boken eller om jag kanske skulle ta och titta lite på Arkiv-X..... WoWat har jag ju inte gjort på några dagar heller..... hmmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar