tisdag 29 november 2011

Hemma igen

Härlig helg.
I Torsdags kom Smutz och hämtade mig, vi åkte till svärfar och lämnade av alla mina saker, sen ner till stan för att köpa SKYRIIIIIM! XD
Efter det åkte vi till svärmor och blev bjudna på middag ^-^

Fredagen spenderade jag framför Smutz dator spelandes SKYRIIIIIIIM!!

Lördag var det julbord. Så härligt. Det var det största julbord jag sett, där fanns verkligen allt! Smutz arbete bjöd så både mat, dricka och resa fram och tillbaka var gratis, najs som fasen ^-^ Jag, Smutz, en av hans arbetskamrater & kamratens flickvän satt tillsammans hela kvällen =) Vi hade väldigt roligt tillsammans- Jag hoppas på att vi kan umgås med de fler ggr!
   Söndagen var vi hos Smutz bror och firade hans 35årsdag. Smörgåstårta *sweet*

Och i Måndags fick jag äntligen träffa min underbara Wonderboy!Det var underbart att få kramas med honom igen, bara sitta i hans fotölj och snacka skit och dricka kaffe ^-^ Han hade också köpt Skyrim! *SKYRIM*

Nu måste jag verkligen skriva klart mitt pedagogik-arbete. jag har skjutit upp det hela helgen och det ska lämnas in imorgon. Känner mig inte motiverad för fem öre.... men, men, det måste ju göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar