onsdag 9 november 2011

Hatar förkylningar

Idag är jag hemma från skolan. Skulle egentligen ha haft seminarium nu på morgonen, men efter en natt av dålig sömn på grund av hysteriskt hostande, vaknade jag upp och kände mig mer eller mindre död. Stängde av väckarklockan och somnade om helt enkelt.
   Istället planerar jag att sitta hemma, prata så lite som möjligt (har ont i halsen och låter lite som en kråka när jag pratar), dricka varmt te och arbeta på min inlämningsuppgift.

Kira var lite arg på mig inatt, han ville gosa med mig och kröp upp på min mage. Då vaknar jag till och börjar hosta som en galning, detta gjorde ju att Kiras kudde, min mage rörde på sig på ett väldigt otrevligt sätt tyckte Kira och testade att mjaua en massa på mig. När första hostattacken lagt sig la sig Kira åter på min mage, det dröjde dock inte länge fören jag började hosta igen och Kira skällde ut mig för att jag störde hans sömn och gick ^-^ Han låg dock i sängen nu när jag vaknade i alla fall, ihop krupen i fotändan.

oh, well. Plugga var det jag skulle göra nu ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar