onsdag 23 november 2011

Hem-hem

Imorgon har vi ett handlednings-seminarium för att få lite hjälp på vägen till vårt paper och vårt undervisningspass som vi ska ha nästa vecka, men efter det så är vi "fria" ända till Onsdag nästa vecka när paperet ska lämnas in. Jag tänker ta tillfället i akt och packa in Kira i en låda och åka hem till Dr:Smutz de dagarna ^-^
   Nu bor Smutz hos sin pappa igen vilket innebär att jag kan ta mig till Wonderboy för egen maskin, vilket i sin tur innebär att denna gången kommer jag faktiskt kunna träffa honom när jag är nere *hurray*

Dessutom blir det julbord på Lördag och födelsedagskalas på Söndag ^-^ *yaay*

Måste bara tvinga mig själv att försöka fixa det här jäkla undervisningspasset med.... pust...
Hade jag velat anordna undervisningspass hade jag utbildat mig till lärare goddamnit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar