måndag 12 december 2011

Blekinge

Just nu är jag nere i Blekinge hemma hos Dr.Smutz. Ungefär en vecka kvar innan juluppehållet så jag åker tillbaka till Växjö imorgon.
   Helgen har jag spenderat här nere, i Lördags hade vi glöggkväll hos Mrs:I & Mrs:M tillsammans med Storebror T & J, igår var vi på middag hos föräldrarna. En väldigt mysig helg med andra ord ^-^

Idag sitter jag och försöker tvinga mig själv att plugga, vi har seminarium på Onsdag och ska ha läst några artiklar tills dess, största problemet är att artiklarna är hjärndödande tråkiga :P 
   Efter jul & Nyår ska vi ha salstenta på denna kursen, det ser jag verkligen inte fram emot. Jag hoppas verkligen all kurslitteratur jag beställt har kommit när jag kommer hem imorgon.

Jag kom in på kursen jag sökt till nästa termin i alla fall =) Det är jag väldigt glad över, en hel termin med psykologi, det ska bli spännande.

Idag ska jag se om jag kan ta med in till stan och träffa Wonderboy ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar