måndag 19 december 2011

Denna veckan....

har varit skit. Mer eller mindre helt och hållet.

Förra veckan åkte jag tillbaka till Växjö, kunde inte sova på hela natten, fick massa ångest och mådde allmänt skit. Gick på mitt seminarium och sen åkte jag hem till Smutz igen för att slippa vara ensam. Vi hade två föreläsningar som jag missade, men jag har fina kurskamrater som informerade mig om det viktigaste från dem.
   I fredags fick jag reda på att jag inte har tillräckligt med poäng klarade för att få CSN nästa termin... kul, jag mådde redan dåligt, detta gjorde inte saken bättre.

Lördag åkte jag & pappa till Motala för att lämna julklappar till farföräldrarna, det var i alla fall trevligt. Jag gillar att spendera tid med pappa, vi brukar alltid ha det mysigt tillsammans.

Jag har mailat de som är ansvariga för sommarkurserna jag läst för att se om jag kan göra någonting för att få mina poäng från dem, så att jag kanske kan få pengar efter jul.
   Pluggar som fan till tentan vi ska ha i Januari med, måste ju klara programmets kurser, de känns ändå viktigast.
Känns helt sjukt att jag kanske inte kommer få pengar nästa år, vad fan ska jag göra då? Hur ska jag betala min hyra? Hur kommer det gå med mina studier?

*suck*    Ja, det är stressat nu som ni förstår. Mår inte så bra just nu.

Men jag försöker hålla mig positiv, det ordnar sig nog för eller senare... om inte annat kanske jorden går under i december nästa år ;-)

Jag vet inte om jag skriver mer innan dess, så God Jul om vi inte hörs ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar