måndag 26 december 2011

Så har det varit JUL

Julen har kommit och gått. Massa mat och godis har ätits och presenter har fåtts och getts.
   Snart är det nyårsafton och då är året slut och ett nytt tar sin början. 2012, vi lever i framtiden, helt otroligt.

På Onsdag ska jag ta mig en sväng till Växjö, kolla posten, kanske packa lite, åka in till huvudkontoret för hyresbostäder och säga upp lägenheten och sen ta en mysfika med Godis.
   Jag hoppas verkligen att jag slipper en massa månaders uppsägningstid, det har jag inte råd med nu. Men eftersom det är början på ny termin är förhoppningen hög att någon vill ha min lilla lägenhet relativt snart =) Jag försöker sälja av så mycket jag kan av mina möbler, både för att jag behöver pengarna och för att jag inte har någon plats för dem här. Tråkigt, men sånt är livet.

Nu ska jag försöka tvinga Smutz att gå till affären och köpa godis till mig så jag kan tröst äta lite ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar