tisdag 3 april 2012

Vårkänslorna

är nästan som bortblåsta. Kallt som fasen om dagarna, minusgrader och frost om morgnarna och igår när jag var i Växjö så vart det snö på backen. Jag som var redo för vår nu =(
Jag håller tummarna för att detta är ett kortvarigt bakslag och att våren kommer snart igen dock ^^ Fåglarna kvittrar fortfarande högljutt så snart solen skiner och det är härligt.

Good news anyone! Jag har fått VG på bägge tentorna vi haft denna terminen *hurray* så jäkla glad över detta! Jag har dessutom varit nikotinfri i över en vecka nu vilket jag också är väldigt glad över =D

Dåliga nyheter är att jag igår eftermiddag blev jag plötsligt fruktansvärt yr och började må riktigt illa, hade lite granna feber på kvällen, var helt säker på att jag skulle vakna under natten och få veta att det var maginfluensa det gällde så att säga. Tack och lov hände aldrig det utan jag fick sova hela natten, dock är jag lika yr idag.
Inget Växjö för mig alltså. Jag har dock ingen feber ännu idag så det är ju bra. Jag funderar på om yrseln kan bero på nikotinabstinensen?
Vad det än beror på hoppas jag att det inte blir värre och att det går över fort!

1 kommentar:

  1. Yay duktig syster som får VG på tentorna och som slutat med nikotin. Hoppas att yrseln och illamåendet försvinner fort så att du får må toppen istället =)

    SvaraRadera