torsdag 29 mars 2012

Vårkänslor!

Det har varit så otroligt härligt vårväder sista dagarna. I helgen har jag suttit på tomten och bara njutit!
Jag & Smutz bodde hos föräldrarna Lör-Sön för de var iväg så vi passade Spuni. Föräldrarna har inglasad veranda där man kan låtsas att det redan är högsommar ^-^ Underbart!
Jag älskar våren!

Delkurs 3 har börjat, Neuropsykologi, ungefär lika krångligt som det låter men väldigt spännande. Det kommer nog bli en svår men intressant kurs. Jag har fortfarande ingen koll på vad sjutton jag ska läsa nästa termin, men som tur är så har jag ju ett litet tag till på mig att fundera.

jag hade velat lägga upp lite bilder och skojs, men jag har slarvat bort sladden till min kamera =(
Jag hoppas att jag hittar den snart. Den borde ju ligga här någonstans i röran *pust*

Ha det gott, Kira hälsar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar