söndag 11 mars 2012

Idag mår jag bättre

Fortfarande inte helt kry, men känner det som att jag faktiskt skulle kunna fungera idag ;)
Tror jag ska försöka ta mig i kragen och städa mitt & Smutz datorrum. Här är så stökigt, vi har liksom noll förvaring här så det bli att man lägger allting på våra datorbord, på kistan som agerar bord och i soffan. Tar inte lång tid innan det ser ut som om vi haft inbrott här med andra ord.

Jag har lyckats övertyga Smutz om att utvidga vårt lägenhetsletande till fler än ett enda område, detta resulterade till och med i att vi hittade en liten billig modell på lägenhet som vi skulle kunna tänka oss. Tyvärr lyckades jag inte logga in hos den hyresvärden så vi kunde inte intresseanmäla. Vi tänkte att det skadar ju inte om att få be att gå och titta på den lägenheten i alla fall.
Sen vet vi inte om vi skulle kunna flytta nu eller om det är bättre att vänta tills efter sommaren. Jag vill helst flytta innan jag fyller år i alla fall, men jag försöker att inte få för höga förhoppningar angående det. Jag vet till exempel inte om jag fått sommarjobb ännu, får jag sommarjobb så inga problem, får jag inget så kommer jag delvis bli ganska deppig tror jag =P men framförallt så kommer jag ju inte få några pengar under sommaren, vilket i så fall innebär att vi sitter bättre där vi är.

Aja.
Det ordnar sig ;)

Lots of Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar