fredag 2 mars 2012

klipptid

ska jag boka idag. Jag och kära mor ska ner på stan en sväng idag, hon ska ta med mig till sin frisör så att jag kan boka tid där (har inte klippt mig på två år, då jag rakade av alltihop och jag tror inte jag varit hos frisör på 5-6år), vi ska även leta efter födelsedags present till Stora systerdottern som snart fyller två år =) Helt galet vad tiden går, systerdotter Mini har jag inte ens hunnit träffa ännu. Men jag hoppas på att få tillfälle att krama ordentligt på bägge mina underbara systerdöttrar och på min underbara Syster yster snart ^-^

Jag & Smutz har diskuterat flytt, jag skulle gärna flytta så snart som möjligt, eller i alla fall så snart vi hittar något passande, men Smutz vill vänta tills i höst. Jag får väl kompromissa då och ser gärna att vi flyttat, eller i alla fall precis ska flytta när jag fyller år.
  Planen var att vi skulle leta lägenhet i Karlskrona så Smutz slipper pendla till jobbet, men Mrs:I & Mrs:M ska förmodligen flytta till Älgen i höst så då tyckte Smutz att det kanske är värt de där bensinpengarna för att få bo granne med dem =P
Så nu blir det att vi kommer stanna här istället för Karlskrona när vi flyttar i alla fall, inte mig emot, härifrån går det en direkt buss till Växjö, mycket smidigare att pendla härifrån dit än från Karlskrona ^^

Nu ska jag se om jag inte hinner med att plugga lite innan jag ska duscha och göra mig i ordning för en tur på stan med min lilla mamma =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar