onsdag 21 mars 2012

Det är dags att försöka komma på vad jag ska läsa nästa termin. Jag är så jäkla trött på det här. Hade jag haft ett arbete så hade jag tagit en paus från studierna och arbetat i ett år innan jag pluggade klart. Jag har ingen som helst aning om vad jag vill läsa nästa termin, jag kikar både på kurser här nere och i Växjö men  jag hittar inget spännande.
Det jag läser nu är jätteintressant, men jag är så trött på att plugga. et jag pluggar just nu har ingenting med mitt program att göra heller. Jag letar efter något till nästa termin som kan vara roligt, enkelt och roligt, det verkar inte vara det lättaste att hitta :P  Intressant och roligt, men enkelt är värre.

aja, det ordnar sig väl. Jag får söka lite smått och gott och försöka koncentrera mig på en sak i taget. Först fredagens tenta, sen de två återstående delkurserna av denna terminen och sommarjobb. En sak i taget, glöm inte att andas

1 kommentar:

  1. Jag avundas dig verkligen inte! Vore ju kalas om du hittade något att arbeta med så du kunde ta en plugg-paus. Men du är stark och har ju klarat dig hittills så du lär fixa det oavsett men man vill ju att det skall vara så smidigt som möjligt för dig. Hoppas du hittar hit snart för lite kaffe. ^^
    Kram,
    Kouri

    SvaraRadera