onsdag 25 april 2012

Mycket på gång!

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, men shit vad mycket det har hänt =)

På fredag har jag tenta igen *pust* känns som att jag läser och läser utan att någonting fastnar, men håll tummarna för mig!
I Fredags var jag & Smutz och tittade på en lägenhet, i Måndags tackade vi ja till den och vi fick nycklarna samma dag =D
Så nu under denna veckan har vi hållit på att flytta grejer lite smått och jag har försökt plugga till tentan samtidigt. Det är så roligt! Jag ser verkligen fram emot att vara färdig inflyttad men på Lördag så åker jag med föräldrarna till Umeå för att träffa min syster yster!
Vi ska vara i Umeå en hel vecka och jag ska bo hos syster yster medan föräldrarna bor i sin husbil. Det sja bli helt underbart att få träffa syster och syster döttrarna. Mini har jag ju aldrig ens träffat än så det kommer bli jätteroligt.
Taskig tajming med inflyttningen dock, men jag hoppas att Smutz hinner fixa mycket medans jag är borta ^-^

Tillsvidare får ni hålla till godo med en söt Kira =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar