fredag 13 april 2012

Fredagen den 13:de

Läste i tidningen att 2012 kommer bli ett olycksår för att vi har många fredagen den 13:de. Mjo, bara föra att ett visst datum infaller en viss dag så är det otur. Fredagen den 13:de innebär endast att man tittar på Fredagen den 13:de filmer ;)

Igår var jag och Smutz på bio och såg Battleship. Jag rekommenderar inte att betala 90:- för att se den. Den var inte megadålig, men den var inte direkt bra heller. En popcorn action att se liggande i soffan när man inte har någonting bättre för sig. Designen på utomjordingarna får dock pluspoäng, de var riktigt snygga, dem gillade jag =)

I förgår var jag för första gången någonsin med och spelade fotboll med Smutz och de andra. Det var faktiskt riktigt roligt, även om jag har sjukträningsvärk i benen idag. Jag är nörd, nördar ska inte syssla med fysisk aktivitet på det där viset =P
Nej, det var skojsigt och jag kommer nog vara med nästa gång också tror jag.

Jag har fortfarande inte hittat min sladd till kameran, vilket jag grämer mig som fan för. Jag vill ju kunna föra över bilder till datorn och ladda upp lite kul här jue.
oh, well.

Nu ska jag hämta mera kaffe och plugga ett par timmar, sen om vädret tillåter så ska jag ut på promenad.
De här extra kilona som av någon anledning har bosatt sig på min mage ska väck. Om inte annat så för att jag ska slippa köpa en helt ny garderob då nästan alla mina kläder plötsligt är antingen försmå eller sitter vääldigt tajt =P
Så inget mer snask för mig (4dagen utan socker idag) och mer motion!

Mot Sherwoodskogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar